poniedziałek, 25 listopada 2013

Uwaga! Ważne!!!
 
 
Nie komentujecie, a ja się staram jak mogę. Przecież nic nie staje na drodze żebyście komentowali anonimowo, ja ustawiłam tak, że mogą komentować nawet nie zarejestrowani. Doszłam do wniosku, że ludzie lubią Justina - "Dangera", złego chłopca. Jak już go nie zmienię. Ale na zachętę mogę Wam powiedzieć, że opowiadanie nabierze w kilku dziesięciu następnych rozdziałach całkiem być może nieoczekiwanych obrotów. Długo się zastanawiałam jak sprawić, żeby było ciekawsze. Dowiecie się o mrocznej przeszłości Justina. W życiu zarówno Angie jak i Justina pojawią się nowi ludzie, stare miłości, przyjaźni, przeżyją załamanie nerwowe. Dużo osób odejdzie i nie tylko. W między czasie będzie im towarzyszyło wiele, wiele dziwnych, paranormalnych przygód. A przecież trzeba jeszcze rozwiązać zagadkę tajemniczego grobu...
Co będzie dalej?
Czy bohaterowie poradzą sobie z trudami jakie napotkają na swojej drodze?
Co z ich miłością?
 
***
 
Traktujcie to jako zapowiedź nowych rozdziałów opowiadania. Zaciekawieni? Sądzę, że choć trochę.
Proszę Was komentujce!!!
A tylko kropla wody z całego opowiadania :)
Kocham Was <3
Polecajcie tego bloga, proszę!
/Angiee

4 komentarze:

  1. KOCHAM TEGO BLOGA !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tajemniczy *.* I takie opowiadania są godne czytania !! Kto wie może będziesz kiedyś pisać różne opowieści takiego typu ! (ale na większą skale :)) A Ci którzy czytają tego bloga są częścią pewnej grupy ludzi którzy chcą czytać coś stworzonego z pasji drugiego człowieka , są fanami takich opowiadań a tacy "napaleni" pisarze muszą pisać a żeby dać koloru temu światu :) Moje takie zdanie <3 kocham bloga i Jussa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeejku! Na serio bardzo, bardzo nawet nie wiesz jak bardzo zmotywowały mnie te słowa. Czytałam prawie że ze łzami w oczach, dziękuję. Lecę kończyć 11 rozdział i jeszcze dzisiaj lub jutro powinien się pojawić. Tak trzymać, czekam na takie komentarze. Kocham Was! <3

    OdpowiedzUsuń