środa, 11 grudnia 2013

Liebster Award Blog ♥

Liebster Award Blog 
 
Zostałam nominowana do Libster Award Blog przez Justin B.  Thank you!!! (szkoda że nie mogę ciebie :( )
 
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować boga, który Cię nominował.
 
Moje nominacje":
44..
5.5.
66..
77..
88..
99..
1010..
1111..
 
 Pytania od Pytania od Justin B. : B.

1. Jakie jest twoje życiowe marzenie ?
Poznać Justina <3 ale to oczywiste :) poza tym marzę o zostaniu znaną tancerką ;p
2. Masz rodzeństwo ? 
Tak, brata który ma 10 lat
3. Jakie jest twoje hobby ? 
Taniec, śpiewanie (ale tylko pod prysznicem haha) czytanie blogów i pisanie ich.  
4. Gdybyś miał/a zrobić coś szalonego co to by było ?
Zwykle robię dużo szalonych rzeczy... nie wiem. :)
5. Masz jakieś zwierzę ?
 Mam kotka i psa.
6. Co lubisz robić w wolnych chwilach ? 
Pisać swoje opowiadańie, tańczyć, przebywać z przyjaciółmi.
7. Dlaczego postanowiłeś/aś założyć bloga ? 
W sumie sama nie wiem, jednym z powodów było to, że chciałam zobaczyć na ile mnie stać i czy będzie ktoś to czytał :D
8. Ulubiony kolor ?
Fioletowy
9. Ulubiony cytat z filmu ? 
W sumie na szybko nie wiem ;/
10. Za co lubisz swojego idola ?
Z pozoru łatwe pytanie sprawia jednak trudność. Nie umiem tego wytłumaczyć... On wiele zmienił w moim życiu, jest jednym z powodów który trzyma mnie przy życiu (...)
11. Co byś chciał/a robić w przyszłości ? 
Myślę, że odpowiedź na 1pytanie wytłumaczy nieco.

Moje pytania:
1.Masz idola? Jeśli tak, to kogo i za co go kochasz?
2. Kim chciał/abyś zostać w przyszłości?
3. Jakie jest twoje hobby?
4.Co skłoniło cię do założenia bloga?
5.Masz zwierzaka? Jakiego?
5. Co robisz w wolnych chwilach?
6.Ile masz blogów?
7.Jakie jest twój ulubiony film?
8. Jaki jest twój ulubiony serial?
9. Kto jest twoją lubioną postacią z książki/filmu i dlaczego?
10. Jaka jest twoja ulubiona książka?
11.Ile masz lat?

2 komentarze: