poniedziałek, 28 października 2013

Heej! Mam na imię Angelika :) mam 13 lat. Naszła mnie wena więc postanowiłam zaryzykować i napisać opowiadanie! Oczywiście z Justinem. Nie będę się za bardzo rozpisywać. ..  Jeśli chciałbś coś więcej o mnie wiedzieć to zapraszam na mojego bloga o Justinie http://beliebersbieberwelovejustin.blogspot.com/ <3 będę się podpisywać Angiee. To mi się przyśniło ja to tylko rozwinęłam :) Miejmy nadzieje że Wam się spodoba. Zdjęcia bohaterów będę dodawała wraz z ich pojawieniem się w opowiadaniu. Postaram się dodawać przynajmniej po jednym rozdziale na tydzień czyli w miesiącu powinno ich być około 4-5 (może być więcej) Jak na razie jestem w trakcie pisania pierwszego rozdziału, staram się jak mogę nie chce żeby była byle jaki tylko solidny! Może pojawi się jeszcze dzisiaj :) <3 /Angiee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz